Törökbálint hírportálja

  

Programajánló

January 2020
M T W T F S S
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Belépés

Nőtt a közösségi közlekedést használók száma

2019. május 11-ével további kapcsolatok kerültek kiépítésre Törökbálint közösségi közlekedési hálózatán, de ami ettől is fontosabb: bevezetésre került a viteldíjközösség, mondhatni egyfajta Törökbálinti Közlekedési Szövetség. Így ha valamennyi buszjáratot igénybe kívánjuk venni, a korábbi 3 helyett, csak 1 bérletet kell venni. Meg is lett az utasszám növelő hatás!

Az "összefogás" belengette az előrehozott választások lehetőségét

A 444 hírportálon jelent meg a hír, aminek a fő mondanivalója Szőke Pétertől: "Még az előrehozott választás is benne van a levegőben."! Igazából az egész riportról lesül, hogy vélhetően egy megvásárolt cikkről van szó, és nem az újságíró valós érdeklődése alapján íródott, de egy biztos: az állóvizet sikerült felkavarni.

Kibővített buszközlekedés december 24-én 16 óra után

Az Önkormányzat és a Volánbusz között lezajlott sikeres egyeztetésnek köszönhetően, idén december 24-én a nappali vonalhálózat leállása (16 óra után) a 972-es és 972B jelzésű autóbuszok a korábbi évekhez képest kibővített útvonalon közlekednek, elérve Újligetet, Tükörhegyet és Raktárvárost is.

Társadalmi egyeztetés Tükörhegy és Dióskert közlekedéséről

A 2045.hu társadalmi egyeztetést kezdeményez! Dióskert tekintetében folyamatos észrevétel érkezik a 140-es buszok közlekedésével kapcsolatban, ugyanakkor fontos tény, hogy a 140-es buszok bevezetésének köszönhetően rendkívüli mértékben nőtt az utasok száma az érintett szakaszon. Továbbá elfogadhatatlan, hogy Tükörhegy nincs bekapcsolva a közösségi közlekedési hálózatba.

Társadalmi egyeztetés a budaörsi járatokról

A 2045.hu társadalmi egyeztetést kezdeményez! Közel 10 éves egyeztetés végére került pont 2019. május 11-ével: Sikerült elérni, hogy 1995. február 28-a után először ismét egyetlen bérlettel lehet igénybe venni az összes törökbálinti buszjáratot. - Közel 25 évig 2 bérlet kellett, sőt volt időszak, mikor három! Ugyanakkor ez átmenetileg kellemetlen kompromisszumokat igényelt, amit mielőbb meg kell oldani.

Ismét földrengés volt Törökbálint környékén

Törökbálinton is ismételten érezhetően megmozdult a talaj 2019. december 13-án a kora esti órákban. A Szeizmológiai Obszervatórium mérései alapján a földrengés epicentruma egyébként Érd-Parkváros észak-nyugati területén volt. Erőssége elérte a 2,7-es erősséget.

Objektíven a lehetséges alpolgármesterekről

2019. október 13-a óta nagyon sok idő telt el, a háttérben mindenféle egyezkedés megy az alpolgármester személyét, személyeit illetően. Természetesen a polgármester legfőbb bizalmasának a saját oldaláról szeretne alpolgármestert, míg az ellenzéki vezető szerint az ő frakciója a legnagyobb, így őt illeti az egyetlen alpolgármesteri tisztség. Lássuk a tényeket objektíven!

Törökbálinton minden busz színe „kék”!

Viteldíjközösség és új kapcsolatok Törökbálint és a környező települések és ipari parkok között. Ez azt jelenti, hogy 1995. február 28-a után, újra egész Törökbálint területén egyetlen egy bérlettel lehet utazni, sőt a 10km-es bérletet felváltó Dél-Budai Agglomerációs bérlettel Budakeszire és Diósdra is utazhatunk! Részletek és térkép a cikkben!

Még 1 napot kell kibírni a Raktárvárosi úton

Csütörtök óta félpályás útzárral járó munkálatokat végeznek a Raktárvárosi út DEPO és Vörösmarty Mihály út közötti szakaszán, ami különösen a hétfői napon okozott rendkívül nagy forgalmi dugót a törökbálintiak számára. Elek Sándor polgármester úr a Facebook profilján számolt be a tárgyalásának köszönhető jó hírről...

Másnak jó, Törökbálintot megöli a Waze

Szeptember eleje óta harmadszor, ezen a héten másodszor van sajnos baleset az M1-es és M7-es autópályák belső szakaszán, ami emiatt jelentősen bedugult. Korábban az autósok csak álldogáltak a dugóban, időeltolódással rádióból megtudhatták, hogy miért, majd a leleményesek kezdtek kerülőutakat keresni. De mi a helyzet ma?